maandag 14 april 2014

Hoog tijd voor een blogje

Een tijdje geleden, ja, maar ik ben blijven lezen op de blogs die ik volg en ik ben blijven mijn vrije tijd besteden aan mijn hobby's. Jammer genoeg is de vrije tijd de laatste maand zeer schaars, waardoor het schrijven wat achterop is geraakt. 




Bij een vorige post blogde ik over een voorjaarstruitje. Dit is ondertussen al even af. Opnieuw een patroon van Drops en gemaakt in de BabyAlpaca Silk marineblauw. Een zalig garen om mee te werken. Het heeft bovendien een mooie zijdeachtige glans.




En toen plots had iemand dringend een opkikkertje nodig. En alsof het zo bedoeld was, vond ik die avond op de blog van Lisanne haar idee. De oogjes heb ik aangepast (veiligheidsoogjes heb ik niet liggen) en het label heb ik ook iets anders opgelost. Maar voor de rest is het een echte "Draad en praat-kikker" ;-) Bedankt Lisanne.


Ondertussen heb ik geïnvesteerd in een nieuw naaimachine. Mijn oude gebruikte ik hoofdzakelijk voor verstelwerk. Maar nu, gezien mijn investering, ben ik mij gaan verdiepen in de naai- en quiltblogs. Niet te geloven welke prachtige creaties je allemaal tegenkomt. Ondertussen al een rokje en een t-shirt gemaakt in een gezellig onderonsje, georganiseerd door 't Naaldeke. Zo kon ik al wat wennen aan mijn machine. Resultaten volgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten