maandag 10 februari 2014

Uiltjesdeken



Hier is ie dan : de uiltjesdeken van Diane, die ik met veel trots mocht proefhaken. 






Ik heb deze met zoveel plezier gemaakt. 
En nu hij af is .... ja, ik ga hem nog eens maken, maar nog niet onmiddellijk. 
Er staan nog wat andere werkjes op de agenda. Ik heb zelfs al wat ideeën om het dekentje er toch totaal anders te laten uitzien.


Zoals bij mij altijd het geval is, vond ik het weer moeilijk kiezen welke kleur ik de rand zou geven. Dus maak ik uiteindelijk de beslissing om de kleur te kiezen die volgens mij het meest neutraal is, zodat het dekentje zowel voor een jongetje als voor een meisje past. Maar dan op een tien- à twintigtal stokjes voor het einde, kom ik tot de vaststelling dat mijn garen op is. Dus even vlug de kleurkaart van Catania erbij nemen (op internet) en daar nog eens met mijn neus op de feiten gedrukt worden. De kleur bestaat niet meer en zat zelfs niet eens meer tussen de kleuren die er dit jaar uitgingen. Zucht... Even getwijfeld, maar toch nog niet uitgetrokken. En gelukkig maar. Bij ons in de buurt is er een wolwinkel Ile d'art, die nog net 2 bolletjes voor mijn uitverkoren randje hadden. En dan nog wel van hetzelfde verfbad, waarschijnlijk had ik het kleurtje bij een eerder bezoek eens meegenomen. In elk geval: missie geslaagd!!

Follow on Bloglovin 



 Patricia x
                                 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten