woensdag 19 februari 2014

Liebster Blog Award

Moet je nu eens weten :

Ik werd genomineerd door Ikke=mooi om deel te nemen aan deze award.
Met plezier...

De regels van de Liebster Blog Award zijn :
  • De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 bloglovin volgers.
  • Je moet "11 facts about me" delen.
  • Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft.
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
  • Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren


Hier gaan we dan : 11 facts about me :

  • Ik ben een ondertussen 42-jarige, werkende Belgische die niet weet wat het is om zich te vervelen
  • Op de eerste plaats komen natuurlijk man en zoon, en de 2 poezen
  • Mijn laptop is nooit ver uit mijn buurt
  • Dit bloggen is nog wat onwennig, maar ik vind het leuk om te doen
  • Ik hou vooral van het rondneuzen op andere (jullie) blogs
  • Ook Pinterest draagt bij tot inspiratie
  • Haken en breien ontspant me en horen bij tv-kijken, mijn man zegt vaak dat tv voor mij nooit had moeten bestaan, aangezien ik het merendeel alleen maar hoor en niet zie ;-)
  • Stikken boeit me en elke dag kom ik iets tegen waarvan ik denk : dit ga ik maken
  • Ik hoop ook leuke patroontjes te kunnen ontwerpen
  • En misschien in de toekomst een Etsy-shopje te beginnen
  • Ik heb dus steeds tijd te kort ( ik werk fulltime )

Mijn 11 vragen gesteld door Ikke=mooi


  • Welke maand is je lievelingsmaand?
  • De maand op zich doet er niet zo toe. Als het maar niet te vaak regent en we veel van de buitenlucht kunnen genieten. 


  • Wat is jou patroon maak jij het liefst?
  • Onlangs mocht ik een patroon proefhaken voor Diane en ik heb dat heel graag gedaan. Nu heb ik zelf ook iets leuks samengesteld ( waarover binnenkort meer op mijn blogje ) en sindsdien heb ik het al een vijftal keer op bestelling gemaakt voor de vriendenkring. Vond ik natuurlijk ook heel leuk en flatterend. 

    • Welk programma kijk je graag?
    Het programma Wauters versus Waes vind ik wel heel ontspannend om naar te kijken. Het wordt uitgegeven op 2 Vlaamse zenders (één en vtm). 


  • Wat eten jullie het liefst thuis? 
  • Mijn man kookt altijd thuis. En alles smaakt dan. Hij doet dat als de beste en is best ook wel creatief in de keuken. We mogen ons geregeld aan een nieuw probeersel verwachten. Als ik dan toch iets moet noemen : scampi met rijst en een sausje gebaseerd op getomateerde pesto. Heerlijk!


  • Wat zou je doen als je heel veel geld zou winnen?
  • Eerst en vooral een leuke reis boeken ergens in de natuur ( een Scandinavisch land of zo ) om daar even tot rust te komen, te genieten en te plannen wat we met dat geld zouden doen en welke impact dat dat op ons huidig leventje zou hebben.



  • waar ga je/jullie graag naartoe op vakantie?
  • Wij houden nogal van een citytrip nu en dan, liefst in een hotelletje waar je ook de mogelijkheid hebt om nog even te relaxen na een dagje rondhossen. Maar de mooiste reis die we gemaakt hebben was vast en zeker Tanzania-Zanzibar.


  • Welke sport beoefen je?
  • Shame on me : geen enkel.


  • Wat doe je het liefst als je een vrije dag hebt?
  • Hangt af van het weer.  Na een werkweek kan ik best genieten van een toertje op de fiets of van een handwerkje op het terras. 


  • Wat is je lievelings-kleur?
  • Een lievelingskleur heb ik niet echt. 


  • waarover blog je graag?
  • Liefst over alles wat met handwerken te maken heeft.


  • Waarom ben je begonnen met bloggen?
  • Na dat ik verschillende van jullie blogs ontdekte, besloot ik om er ook eentje proberen op te zetten. Eigenlijk vooral voor mezelf. Ik denk dat het plezant is om na enkele jaren eens te kijken wat je in een bepaalde periode allemaal gemaakt hebt. Nu dat het blogje al enkele volgers heeft, ben ik wel blij met elke nieuwe volger. En vooral de reacties die volgen op de posts zijn aangenaam. 

    Zo, mij in een notendop. En nu moet ik 11 vragen opstellen voor 10 andere blogsters. Even denken...


    11 vragen voor mijn uitverkoren blogsters :


    1. Waar haal jij jouw inspiratie?
    2. Heb je een favoriete blog die je zo vaak mogelijk bezoekt?
    3. Wat is het leukste geschenk dat je ooit kreeg?
    4. Welk geschenk staat op je verlanglijstje?
    5. Waarvan kan je het meest genieten?
    6. Je leukste herinnering?
    7. Je favoriete outfit?
    8. Je grootste verslaving?
    9. Jouw ultieme tip voor een geslaagde blog?
    10. Op welke creatie ben je meest fier?
    11. Nog een reclamestunt voor je eigen blog?

    10 genomineerde blogs :

    1. http://bynenz.blogspot.be
    2. http://blancouleur.blogspot.be
    3. http://troetelsenzo.blogspot.be
    4. http://creadivablog.blogspot.be
    5. http://cocobeads-original.blogspot.be
    6. http://tuttihaaktenzo.blogspot.be
    7. http://mevrouwhaakgaren.blogspot.be
    8. http://atelier-valerie.blogspot.be
    9. http://huisenhaak.blogspot.be
    10. http://twinklezcreations.blogspot.be

    Blijkbaar komt er bij mij overal .be bij de links, terwijl ik vermoed dat hier tamelijk wat Nederlandse dames tussenzitten. Maar ze werken. Even vermelden : Het was niet makkelijk kiezen, ik had zo 20 meer blogs kunnen nomineren. Maar ik moest kiezen (cfr de regels).
    En voor de genomineerden : ik ben supercurieus naar jullie antwoorden...

    Zo de berichtjes zijn ook verstuurd... Jullie zijn nu aan zet.






    Follow on Bloglovin
    Patricia x


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten