zondag 5 januari 2014

Happy 2014

Voor mijn enkele huidige volgers en voor al mijn toekomstige (mogen dat er veel zijn...;-)) : ik wens jullie een jaar waarin gezondheid, geluk, inspiratie en creativiteit de ingrediƫnten zijn voor een fantastisch 2014. Ondertussen is er al bijna een week voorbij, maar nog ruim 51 te gaan, dus vind ik het nog niet te laat voor mijn wensen.






Voor 1 van mijn lieve nichtjes, die onlangs jarig was, maakte ik deze sleutelhanger. Ik kwam hem tegen op Pinterest en werd ontworpen door Raquel. Het is een al iets ouder patroontje van haar, compleet met tutorial in het Spaans weliswaar. Ik wist dat die cursus nog van pas zou komen... hahaha.

Mijn nichtje leek er blij mee en ik heb er plezier in gehad dit te maken, dus missie geslaagd.







En ondertussen is de crochet along van start gegaan. Mijn uitverkoren garen, de "stylecraft special dk" arriveerde in de laatste week van december. Altijd plezant als je zo'n pakje krijgt. Dank je, HuisZes. De kleuren bevielen me meteen. Het kriebelde dan ook om onmiddellijk van start te gaan. En nee, ik kon niet aan de verleiding weerstaan. Dus ben ik gaan piepen op de engelstalige site waar het originele patroon vandaan komt. Ik was van plan om een tweetal rijen te haken en dan te wachten op de officiĆ«le start van de CAL. Het zijn er uiteindelijk drie geworden, en een vierde ingezet. Daarna heb ik mezelf gedwongen op te houden. Ja, ik weet het, ik straf mezelf want nu moet ik nog een extra weekje wachten om collegiaal met mijn co-blogsters mee te haken. Maar nu kan ik tenminste wel in alle eerlijkheid zeggen dat het garen geweldig aangenaam haakt en dat ik gerust ben over mijn keuze in kleuren. Ik ben er alleen nog niet uit welke kleur ik zal kiezen voor de rand ... Tips en meningen zijn welkom in een reactie.




Follow on Bloglovin
                                       Volg mij op Pinterest

Patricia x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten