donderdag 30 januari 2014

Een ditje, een datje en nog een datje



Ik begin met goed nieuws : 
Ik heb gewonnen!! Ik mag een deken proefhaken, met dank aan haar lieve dochter. ;-) En niet zomaar een deken. Nee, een superfantastisch mooie babydeken met uiltjes. Het is ontworpen door Diane ( Creadiva ).
De vooruitgang zal ik steeds posten op mijn blog. Vandaag heb ik al kleurtjes gekozen, maar helemaal zeker ben ik nog niet. Misschien vervang ik hier en daar nog een bolletje. Opties zijn voorzien. :-)



Ondertussen zijn er ook weer enkele centimeters bijgekomen aan de deken van de CAL, de streepjesdeken. De laatste steek, het Catharinawiel, was nieuw voor mij. Dat is ook een van de redenen om mee te haken, je leert al eens iets bij. 






Hier ben ik ook blij mee. Een gebreid vestje voor de koudere dagen. In mijn vorig verhaal vermeldde ik het al even. Het patroon is van Drops en vind je hier. Het voorziene garen heb ik niet gebruikt, wel een ander garen van hen : Baby Merino, kleuren 23,17,18, 05 en 34. Ik had al eerder met deze zachte merinoswol gewerkt en dat beviel me meteen. Het laat zich ook gemakkelijk wassen. 
         
           

 

Follow on Bloglovin
                                                        Volg mij op Pinterest




Patricia x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten