zondag 1 december 2013

Leuk kraamgeschenk



Mijn eerste echte post is een feit. 
Het is één van de projecten die ik een tijdje geleden gemaakt heb. Ik vond deze wel een mooie opener. Ik heb het gemaakt voor de geboorte van Vincent, de flinke zoon van een nichtje. Het patroon voor deze helikopter vond ik in dit boekje : 











Er staan nog een pak andere leuke patronen in, waaronder een vliegtuig en een keitoffe stapelrups. Echt een aanrader. De patronen worden tot in de puntjes uitgelegd. Ervaring is geen vereiste.

Van de helikopter heb ik er nog eentje gemaakt in andere kleuren. Deze was op aanvraag na het zien van de eerste. 

 De kleuren zijn aangepast, omdat ik het graag wat origineel wou houden. Het garen dat ik voor beide gebruikt heb is Catania. Het is een leuk katoengaren en aangenaam om mee te werken. Het gamma kleuren is heel uitgebreid.

Nog een leuke zondag en ... veel haakplezier 



Patricia



Follow on Bloglovin





3 opmerkingen:

  1. leuk blogje vondt u via andere haaksters zal zeker meer bezoeken..groetjes...(ik zie u volgers widget niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Ik ben hier nieuw, dus moet nog heel wat leren. Maar al doende... Ik ga eens op zoek naar zo'n widget. Maar ik wacht nog op mijn eerste volgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto van het boekje is verwijderd. Dus ik kan niet zien over welk boekje het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen